Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Üç çınar fidandı

Üç çınar fidandı
 

Denizden bir dalga, 68 şamarıdır cebire...

Hür değilse yusufcuklar, arslan olamaz,

İnan'ın Hüseyinlerinin güzelliğini, bilemesse.

Tetiksiz silahtı dilleri,  Vatan türküsü gönülerinde...

***

Yurdunu korumaktı amaçları, Filoya taş atanların,

Kaç tetik çektiki, düzene bu gençler,

Denizleri kirletendi, hedefteki insanlar,

Üç çınar fidandı, sallanan daracık ağaçta,

***

Bizdik asıl sallak dar ağaçların, susuz kökleri,

Bir meşaleye hasrettir, ellerinizde yansın 82'liler,

Bu toprakta doğan her insan, Ülkenin evladıdır !

Asalet Irkla, Dinle, Renkle olunmaz, insan ol ...

***

Toprak ta, kaya da olsan duy beni, 

Ebedi yurdumun mekanı eyy kabristan,

Gül sen ! Can sen ! Canan benim ben !

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..