Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Üç nokta

güneş doğdu
gözlerime baktığında
dünyama.

ufuk görünüyordu evet,
ve bir de bulutlarla kaplıydı gökyüzü
ama yeryüzüm umut doldu.

gün be gün sen doldun
kalbime ağır ağır.

yaş doldu gözlerime mutluluktan,
gülümsediğinde.

ve bir sızı indi
yüreğime
o güzel ellerin tenime dokunduğunda.

bahar öyle güzeldi ki,
sen vardın her güneş doğduğunda
ve güneş batarken de.

ırmaklar aktı yüreğimden
umut doldurdu içime,
huzur getirdi tenime,
özlemin tadı oldu ırmakların.

gün geçti
sen büyüdün bende
ayrı kaldık
daha bir sığamadın yüreğime.

tenim bana kızıyor
ellerim seni arıyor
gözlerim açılmak bile istemiyor
kalbim küs bana
gitme deseydin diyor
susuyorum
ama dayanamıyorum
her biri kızgın bana.

korkuyorum
zihnim de küsecek diye.

özlemin de güzel derdim ya
kalbim haykırdı
'hiç de bile!'.

aşk doldu
sen evet dediğinde
kalbime.
aşkım...
diyemiyorum
bedenim diyor ama
parmaklarım yazamıyor
sadece üç nokta koyuyor
biri sen
biri ben
biri biz
üçüncüsü silindi
..

 
Toplam blog
: 70
: 1093
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Çok da eskilerde olmayan bir tarihte doğdu. Kulağına ismini fısıldadılar: İsmail. İsmini büyüyünc..