Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ucube tiyatro salonu yıkılıyor

Ucube tiyatro salonu yıkılıyor
 

Muammer Karaca Tiyatro Salonu


Ucube bir salon daha yıkılma kararı ile karşı karşıya: 

benim heykellerim ucubedir,  

benim resimlerim ucubedir,  

benim karikatürlerim ucubedir,  

benim sinemam,  

benim tiyatrom, ucubedir. 

ben ucube bir sanatçıyım,  

ama gene de elletmem sana 

ne eserlerimi ne de salonlarımı. 

İBŞB meclisine göre; Muammer Karaca Tiyatro Salonu, turizme açılması yönünde karar alınarak, sözde depreme dayanıksız raporuna istinaden önümüzdeki günlerde yıkılacak. İstanbul'da tek depreme dayanıksız bina orası ya. 

Kaynaklar: 

http://www.milliyet.com.tr/muammer-karaca-tiyatrosu-yikilabilir/guncel/haberdetay/15.01.2011/1339575/default.htm 

http://www.tiyatrohaber.net/Default.asp?mxz=YaziD&hid=68 

 
Toplam blog
: 28
: 669
Kayıt tarihi
: 17.07.10
 
 

Klasik Türk Musikisi, edebiyat, tiyatro, ülkeler, sosyoloji, psikoloji, tasavvuf gibi olgular ilgi a..