Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Dünya
 

Üfleyince borusuna İsrafil, ne yapacaksın İsrail

Üfleyince borusuna İsrafil, ne yapacaksın İsrail
 

Dinimiz İslam, Müslüman’ım Elhamdülillah diyenler için yazıyorum

Ya da diyemeyenlere mesaj gönderiyorum

Acaba hangimiz üzerimizi yağmur gibi bomba yağarken

Elhamdülillah Müslüman’ım diyebilir miyiz?

Klasik bir çakma Müslüman profili anlatayım size

Allah göstermesin yağıyor bombalar üzerimize

Önce dua ederiz, sonra Allah’a kahrederiz

Kaderimize lanet ederiz, bir biz görüyoruz bu zulüm’ü deriz

Ya sonra Allah’ın adını belki ilk anışımızda, yardım etmediği için

Koparırız bağlı olmayan bağlarımızı


Bir de İsrail cephesinden bakıyorum olaya

Kıyamet kopunca ne yapacaklar diye

Zaten iki şeyin kıyametini düşünmüşümdür

Bir cennetten toprak satarım diye ticaretle uğraşan papazlar

Bir de güvenliğim diye 1 bir aylık bebeği öldüren İsrail

Bunların Allah belasını versin

Soruyorum onlara

Üfleyince borusuna İsrafil

Ne yapacaksın İsrail

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..