Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKE YÖNETİCİSİ RİNT OLACAK

Ülke yönetmek

Çok az insana nasip olan şeydir

 

O noktaya gelmek

Bir takım çalışmalar ön görür

O çalışmalarda bulunup

Başarılı olmak

İlk başta yaşanılan onurdur

 

Bu evreleri geçirip

Yönetim mevkiine gelen

Öncelikle

Kendisine

Saygı duyacak

Ve de

Gelmesine yardımcı olanlara

Hem saygı

Hem sevgi duyacak

 

Şunu bilecek

Yardım görmeseydi bu noktaya gelemezdi

 

Onun için işte

Yardım edenlere

Daima müteşekkir olacak yönetici

Asla

“Her şey bende başlar bende biter” demeyecek

 

Halka

Minnet ve şükran duygularını belirtecek

 

Bu noktaya gelen yönetici

Olgunluk aşamasının üst noktasındadır

Bu da

O yöneticiyi

Zihin gönül erginliğine eriştirir

 

Bu noktadaki yönetici

Daima

Alçak gönüllüdür

Alçak seslidir

Gönül erenidir

Yani “Rint” tir

 

Gönül gözü herkese açıktır

Herkese

Güzel bakar güven verir

 

Halkın her kesimi

Onun sorumluluğundadır

Birini korur

Ötekini boş ver ya demez

 

Ülke sorunlarının

Tamamının farkındadır

Ve

Halkla birlik olup

Bu sorunları çözendir

 

Rint’lik aşamasına gelmiş yöneticinin

Sorun çözememe gibi bir sorunu olmaz

 

Herkese dost olan yöneticinin

Herkes yanındadır yardımındadır

Herkesin el attığı sorun çözülüverir

 

Yaşadığımız çağ bilgi çağıdır

Bilgi çağının en büyük özelliği

Sorun çözmektir

 

Toplumu sorunsuz kılıp

Mutlu yapmaktır

 

Ben burada

Israrla belirtiyorum işte

Seçilmiş yönetici

Rint’lik aşamasına gelecektir

Ve

Gönül alıcı olup ülke halkının tamamının

Kendi yanında olmasını sağlayacak

 

Diyorum ki

Rint’lik yürüyüşünde ol yöneticim

Herkese gönül ver

 

Üç beş kişiyle çıktığın yolda

Milyonlar arkanda olsun

Ülkenin tamamı diyelim daha doğrusu

 

Eksiğini gediğini arayan olmasın

Görülürse böyle bir şeyin

Elbirliğiyle hemen gideriliversin

 

Sevgilerim sizlerle olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..