Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKÜCÜLÜK NEDEN YAYILAMIYOR

Ben

Rahmetli Başbuğumuz

Alpaslan Türkeş zamanında

Ülkücü harekete katıldım

O günden bugüne

Ülkücü olarak yaşamaktayım

 

Elimden geldiğince

Düşünsel

Söylemsel

Davranışsal olarak

Ülkücülüğe katkı yapmaya çalışıyorum

 

Birçok insanımızın

Ülkücü harekete dikkatini çektiğimi

Birçok insanımızın da

Ülkücü harekete dâhil olduğunu

Söylemek isterim

 

Fakat

Bakıyorum şöyle

Ülkücü hareketimize

Bir türlü

İstenilen ölçüde gelişip yayılamıyor

Bu beni düşündürüp kalıyor

 

Düşünüyorum

Düşünüyorum

Yayılamayış nedenimiz olarak

Sevgi noksanlığını görüyorum

Ülkücü hareket önderi

Arkasındaki önde gelenler

Yeterince

Sevgiyle yayamıyorlar ülkücü hareketi

Bol

Bol

Öfke yayıyorlar

Bol

Bol

Kaçırıcı konuşmalarda bulunuyorlar

 

Konuyu

Akıl ve mantık ölçülerinde

İnsanlarımıza

Güzel dille anlatmıyorlar

Hır güre boğuyorlar işi

 

Tabii

Bu şekilde de

Dikkat çekme oluşmuyor

 

Dikkat çekme oluşmayınca

İnsanlarımızda

Ülkücü hareket hakkında bilgi oluşmuyor

 

Ve

Çok da acısı

Türk ulusu

Türklüğüyle övünürken

Türklüğü gerçek anlamda

Yüceltecek ülkücü harekete soğuk bakıyor

 

Ülkücü hareket önderi

Laf yarışına girmeyip

Ülkücülüğün

Türk severlik

İnsan severlik

Tam demokratlık

Gelişmecilik

Barışçılık

Sevecenlik

Bilimsellik

Ölçütlerinde

Çok

Çok

Çok ama çok ileri amaçladığını anlatsa

Bunu da

Tam anlamıyla

Sevgi saygı çerçevesinde yapsa

 

Dinleyenleri

Ülkücü hareketin getirileri üzerinde

Gerçekten bilinçlendirse

Ne çok faydalı olur canlarım

Ne çok faydalı olur

 

Ben

Israrla Ülkücü hareketin

Türk halkınca iyi tanınıp

Faydalı görülüp kabullenilmesini istiyorum

 

Çünkü

Gerçekten ama gerçekten

Türk Ulusu

Kendini seven

Kendine karşı daima doğru davranan

Verdiği sözde hep duran

Sevecenlikte gerçek olan

Kendini etkin dinleyen

Her şeyi

Birlikte düşünüp

Birlikte yapmaya söz veren

Bir yapılanmayla

Mutluluk olur mutluluktan uçar

Bu yaşadığı barışçılığı da

Tüm dünyaya yayar

 

Benden bu

Sevgilerimi sunuyorum canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..