Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Uluslararası Saygınlığımız

Ben

Devletimi seviyorum

Onun için

Şehitler vermiş bir ailem var

Dedem Halil Onbaşı

Birinci Dünya Savaşı Şehitlerinden

 

Onunla

O kadar gurur duyuyorum ki

Sormayın gitsin

 

Tanrımız

Onu ve tüm şehitlerimize

Rahmetler eylesin

 

Bu konuda

Bir tek üzüntüm var

O da

Onu hiç görmemiş olmam

 

Adım onun adı

Gelgelelim o hiç olmadı yanımda

 

Beni kucağına alıp saçlarımı okşayamadı

Yanaklarımdan öpüp

Hadi yürüyelim bakalım şöyle diyemedi

 

Benim tek üzüntüm bu  

Başka bir şey değil

 

İşte böyle bir benim ben

 

Devletimden en çok istediğimse

Devletim  

Tüm dünya devletleri arasında

Saygın Devlet olsun

 

Hatırlı olsun hatırı kırılmasın

İstek ve arzuları hemen karşılansın

 

Asla

Kıyım pıçım etmesin diğer devletler

Bu konuda

 

Tabii ki

Benim Devletim de

Doğru ve yerinde isteklerde bulunsun

 

Özellikle

Ülkeler arasında yerleşmiş olan

Düşmanlıkları önleyen olsun devletim

Barış yaratsın daima

 

Bu benim

Çok çok istediğim olgu

 

Savaşsız bir dünya benim hayalim

Bunu da benim devletim yapar diyorum

 

Benim Devletim

Her şeyden önce

Buna yönelsin gerçekleştirsin

Bunu bekliyorum

 

İşte bu durum gerçekleşirse

Benim Devletim

Ekonomik ve teknik gelişmişliğe erişecek

 

Ülkemde

Bilimsel çalışmalar çok öne çıkacak

Yeni teknik teknolojik buluşlar olacak

 

Bu durum

Benim devletimi daha da saygın yapacak

 

Devletim

Hem insani

Hem ekonomik

Hem teknolojik

Hem bilimsel yönden

Çok çok ileri aşamaya geçecek

 

İşte canlarım

“Türk Cihan Hâkimiyeti Mefkûresi”

Böylece gerçekleşecek

 

Dünya insanlığı mutluluğu yaşayacak

Asla hır gür yaşamayacak

Herkes herkese el uzatacak

Tüm dünya insanlığı

Kardeşlik yaklaşımları yaşayacak

 

İşte bu canlarım

İşte bu

İşte bu

Benim Devletimden beklediğim bu

 

Bunun için de

Devletim

Diğer devletlerle arayı düzeltmeye bakacak

Arayı açmaktan kaçınacak

 

Unutmayalım ki

Ara açmak çok kolay

Ara düzeltmekse yiğitlik ister

Ancak er kişiler bozulan arayı düzeltebilirler

 

Bekliyorum Devletim

Bekliyorum

Bekliyorum

 

Güçlü saygın Devletin çatısı altında

Yaşayıp mutlu olmaktır dileğim

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..