Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Umreye gidelim!

Memleketimin % 99’u Müslüman olduğuna göre Milliyet Blogdaki arkadaşların da bu oranda Müslüman olma olasılığı vardır!
Niye Umre’ye gitmiyoruz?
Önceki yılki Ankara toplantımızda bu konu kısa da olsa geçmişti aramızda!
Yeşilsoğan atmıştı ortaya!
“Ahmet Bey, hac mı farzdır, Umre mi?”
“Amma soru ha! Hac farzdır Yeşilsoğan!”
“Ben Umre biliyordum!”
“ Fark etmez aslında; gittiğin yer aynı nasılsa!”
“Bir organize olsak da biz de gitsek Milliyet Blog cemaati olarak!”
Arif Beyi olsun, Necati Beyi olsun, Haluk Beyi olsun, MuDo’yu olsun bu konuda çok istekli görmüştüm.
“ Bir blog yazsan bu konuda! Bir uçak dolusu toplansak!”
“Yazarım unutmazsam!”
“Sevaptır!”
“Unutmazsam dedim ya!”
Unuttum tabi!
Bugün aklıma geldi!
Birkaç tur şirketini aradım, görüştüm! Hele Milliyet Blog yazarıyız dediğimde çok ilgi gösterdiler!
“Abi size ekstradan üç gün iki gece Dubai de bizden!” Dediler!
On beş günlük bir paket program üzerinde mutabık kaldık!
Ne diyorsunuz?

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..