Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Umuda Yürümek

Umuda Yürümek
 

Travis’in “Love will come through” adlı parçasını dinliyorum birkaç gündür aralıksız… (Birkaç kez üst üste dinlediğinizde artık hiç bir şarkıyı dinlemek istemezsiniz.)

Melankoli ve hüzünle karışık ilginç bir tat bırakıyor bu şarkının tınısı ve sözleri ruhumda. Metafizik bir gücü var, dinleyeni yıllar hatta asırlar öncesine götürebilecek güçte.

Gözlerimi kapatıp ruhumu yavaş yavaş şarkıya bırakıyorum ve artık bana hissettirdiklerini yaşama vaktinin geldiğini anlıyorum…

Çok uzak diyarlardayım şimdi. Ruhum kaçıncı reankarnesini yaşıyor bilinmez.

Bugünkü gibi kapalı hava, yağmur tüm şiddetiyle yağıyor. Mevsim sonbahar.

Patika bir yolda ilerlerken görüyorum kendimi..

Adımlarım ağır, acelem yok.

Kocaman gül desenleri olan kırmızı uzun bir etek var üzerimde, uçları volanlı. Adımlarımı attıkça eteklerim rüzgârda savruluyor. Belime kadar inmiş simsiyah gür saçlarım yağmurdan ıslanmış.

Kalbim acıyor, bir sızı var. Belli ki yaralı, ümitsizce aşık olmuşum ya da aldatılmışım.. ya da yitirmişim sevdiğimi… Yalnızca benim bildiğim bir sır bu… Derinden hissediyorum.

Ona “üzülme geçecek, güneş yine doğacak” demek istiyorum ama olmuyor… İnsanın yüreğine ne kadar sözü geçer?

Yürüyorum yağmura ve rüzgâra aldırmaksızın.

Yağmur azalıyor, başımı kaldırıyorum tam tepemde rengârenk bir gökkuşağı görüyorum. İçim aydınlanıyor. Gökkuşağı ile birlikte güneş gizlendiği bulutlardan kendini göstermeye başlıyor. Güneşe bakmaya çalışıyorum, gözlerim kamaşıyor.

Yüreğimin acısı yerini hızlıca ümide bırakmaya başlıyor bir anda. Attım her adım ümide yaklaştırıyor beni. Her adımda matemim geride kalıyor.

Gözlerimi açıyorum içim umut ve sevinçle dolu..

Şimdi burdayım ve şarkıyı mırıldanmaya devam ediyorum…..

Travis / Love Will Come Through

Sana bir sırrımı söylesem
kimseye söylemezsin (değil mi)
onu saklayıp canlı tutar mısın
çünkü (sırrım) yanan bir boşluk
ve uyuyamıyorum
ve bu yalanı tek başıma yaşayamıyorum

yukarı bak,
al götür
dağdan aşağı bakma

eğer dünya dönmüyorsa
kalbin geri dönmez,
hiç kimse, hiçbir şey, hiçbir şekilde

öyleyse beni de götür, beni bırakma
beni de götür, bırakma
sevgilim
aşk gelecektir, sadece seni bekliyor

yol ayrımında duruyorum
yüksek yolların ve alçak yolların
ve doğru olduğunu hissediyorum

eğer hissettiğim şey gerçekse
ve sahte bir şey yoksa
(bu) bir güvercinin kanat çırpma sesi

Umuda yürümek isterseniz bu güzel şarkıyı siz de dinleyin...

http://www.dailymotion.com/video/x1ya5q_travis-love-will-come-through_music?start=3#from=embed

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..