Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '17

 
Kategori
Edebiyat
 

Umut(suz)

Umut(suz)
 

Bir yanımda bir umut

bir yanımda bir umutsuzluk.

umudu hissettikce adimlarim hızlanıyor,

adimlarim kanatlaniyor,

sonra bu coşku beni kısa sürede terkedip gidince yoruluyorum,

umutsuzluk gelip

ayaklarıma vurulmuş ağır zincir misali

yürüme,gitme isteğime engel oluyor.

Üstelik son günlerde durmadan yağan yağmur

bu duyguyu daha da güçlendiriyor.

Dur diyorum yüreğime sakın pes etme,

umut ölüverir senin pes ettiğin yerde,

umutsuzluk zafer naralarini ağır ve keskin keskin cıyaklar gönlümde,

o zaman bir anlamsızlik bir bitmişlik gelir ömrüme

Ben daha bitmeden,

kaderim beni bitirmeden ben nasıl bitmeyi bekletirim ömrüme?

Umutsuzluk üzerime çöküp güneşi kapatan kapkara bir bulut ile yağar üzerime

 

 
Toplam blog
: 231
: 52
Kayıt tarihi
: 04.10.17
 
 

Gelmiş, gider. Görür, seyreyler, anlam çıkarır. Yazdıkları kalbinden taşanlar aklından uçuşanlard..