Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Umutsuz Ev Kadınları başlamayacak mı?

Umutsuz Ev Kadınları başlamayacak mı?
 

Bazı kişilerin aksine ben dizi seyrediyorum ve seyrettiğimi de söylemekten çekinmiyorum. Nedense toplumumuzda kişiler arasında televizyon dizilerini aşağılamak ve seyredenleri ayıplamak gibi bir temayül var. Çevremdeki çoğu kişi, televizyonda sadece belgesel seyrettiklerini özellikle belirtiyorlar. Ben dizi seyrediyorum ve üstelik de çok keyif alıyorum.

Tabii bu dizi seyretme sadece sonbahar ve kış aylarına mahsus. Zira yazın o güzel havalarında bahçede yıldızlerı ve varsa mehtabı seyretmek bana dizilerden daha cazip geliyor. Ne zaman ki havalar biraz soğuyor, evlere girmeye başlıyoruz.,elime kahvemi alıp televizyon karşısına kurulup dizi seyretmek en büyük lüksüm oluyor. Gündüzleri pek seyretmediğim televizyonda geceleri bir tek dizi seyredebiliyorum. Zira ikinci diziyi seyrederken kafam karışıyor ve olayları, kişileri ayırt edememeye başlıyorum.

 Bu sezon ki sezon daha yeni başladı, seyrettiğim çok az sayıda dizi var. Geçen yıldan devreden 'Muhteşem Yüzyıl, İntikam, Karadayı,Karagül' bunlardan  bir kaçı. Bu yıl başlayan dizilerden daha beni saran olmadı. Sadece 'Çalıkuşu' ve ' Aramızda Kalsın' biraz ilgimi çekti. 'Çalıkuşu' dizisinden pek ümitli değildim. Yıllardır romanını defalarca okuduğumuz, filmini bir çok kez seyrettiğimiz bu dizinin pek ilgimi çekeceğini sanmıyordum. Ama bir kere tesadüfen baktığım bölüm ilgimi çekti. Dönem giysileri, mekanlar, Fahriye Evcen ile Burak Özçivit'in muhteşem uyumu, Çağan Irmak ile birleşince ilgi çekici bir yapıt ortaya çıkmış. Sanırım kaçırmadan seyredeceğim. Aynen 'Aramızda Kalsın' dizisinde olduğu gibi. Uğur Yücel , Gökçe Bahadır , Binnur Kaya' nın oyunları ve  konu  beni diziye bağladı birden .

  Sanırım önümüzdeki günlerde başlayacağı ilan edilen 'Bu Günün Saraylısı, Kurt Sayt 'dizileri de merakla seyredeceğim diziler olacak. Bu arada Peyami Safa'nın 'Fatih Harbiye 'romanından uyarlanan aynı adlı diziyi de seyrediyorum. Bütün bu diziler arasında seyretmeyi çok istediğim halde 'Muhteşem Yüzyıl'la çakışan 'Merhamet' adlı diziyı kaçırıyorum.

 Bir de seyrettiğim başka bir dizi ile  çakışan ,esprilerini çok beğendiğim 'Yalan Dünya' dizisi var. Gerçi bazen oyuncuların ne dediklerini tam olarak anlamıyorum, zira kelimeleri çok yayarak konuşuyorlar.

  Bütün bu dizilere rağmen hiç dizi seyretmeden geçirdiğim çoğu geceler var. Zira bir çok iyi dizi başka dizi ile çakıştığı için seyredilemiyor. Sanırım yayıncılık politikası bu. Bir diziyi tutmuş dizinin önüne atılıyorlar, Tutarsa ,seyiciyi kendine çekerse devam ediyor. Tabii bu karmaşada yok olan diziler de var. Örneğin ben geçen sezon 'Dila Hanım'ı zevkle seyrediyordum. Bu sezon başka dizi ile çakıştığı için bırakmak zorunda kaldım.

  Bu arada çok merak ettiğim, geçen sezon büyük zevkle izlediğimiz "Umutsuz Ev Kadınlari"adli dizinin bu sezon devam edip etmeyeceği.Yabanci bir dizinin ülkemiz toplumsal yapısına, kültürüne başarılı bir şekilde uyarlanması ve çok güçlü oyuncularla desteklenmesi sonucu bizlere büyük keyifle seyretme şansı veren bu dizi ne yazık ki henüz ortada yok. Ümit ediyorum ki en kısa zamanda yeni bölümleri yayına girer de biz de özlem gideririz.

 Ben bir seyirci olarak televizyon ve diziler konusunda görüşlerimi, dileklerimi yazdım. Dizileri seviyorum. Zira diziler beni içinde bulunduğum ortamdan ,sorunlardan alıp başka kişilerin ortamına ve sorunlarına götürüyor. Onları seyrederken ben kendi sorunlarımı unutuyorum. Sanırım televizyonun, filmlerin ve dizilerin de amacı bu olsa gerek.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..