Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

üniversite heyecanı

üniversite heyecanı
 

babacığım, anneciğim ve oğlumm


Merhaba; bugün sizinle mutluluğumu paylaşmak istedim. Bildiğiniz üzre öss heyecanını yaşadık, sonuçları bir heyecan bekledik, tercih haklarımızı kazandık ve tercihleri yaptık tekrar bir heyecan bekledik. Ve beklenen son, beklenen o gün bugündü...

Ben malum Türkiyemiz'de eşinden ayrılmış birisi olarak bütün yükümlülüğünü üstlendiğim 2 cocuğumuda en güzel şekilde yetiştirmeye çalışan bir anneyim. (Böyle annelerin bir hayli çok oldugunada eminim) Ve bu içinde bulundugumuz sene böylesine zorlu iş istihdamının günden güne aza indiği, krizlerle uğraşıldığı, maddi durumun bu kadar zorlaştığı bir zamanda büyük bir sabırla tam bir sene boyunca, gerek oglum gerek ben bir cok şeyimizden vazgeçerek emek verdik, sabır verdik. Ve bu günlerimizde en büyük destekçimiz yardımcımız Allah'ım çok çok uzun versin başımızdan eksik etmesin babamdı...

Veee bugün... Sabah tam işe gidiyordum kii öss nin acıklandıgını duydum.. Hemen oglumu arayıp uyandırdım erken acıklanmıştı verilen tarihden. Girdi baktı veee güzel sonucu verdii bana.. O an dünyalar bizim oldu, çok güzel bir gurur ve mutluluktu bu çabamız bi şekilde ödüle dönüşmüştü babamın emekleri boşa cıkmamışdı, benim dualarım kabul olmuşdu ve azmin zaferiydi bu...

ISPARTA, SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİİİ; oğlum geliyor aç kapılarını!!! Şükürler olsun Allah'ım, teşekkür ederim babacım ve teşekkür ederim oğlummmm.. Seni çok ama çok seviyorum. Başlamak, adım atmak başarmanın yarısıdır, allah zihin açıklığı versin. Hadi bakalım başarılarrrrrr.... Bugün ve önümüzdeki yıllarda bu mutluluğu, heyecanı ve mücadeleyi yaşamış ve yaşayacak bütün aileleri ve ögrencileri tebrik ediyor, başarılar diliyorum.
 
Toplam blog
: 6
: 2879
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

1971 yılında buuzzz gibi soguk günde doğmuşum ama vallahi sıcacıkk yüreğim var. Rahat bıraktıkları s..