Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Meslekler
 

Üniversiteliyim...

Üniversiteliyim...
 

Ve o an geldi, hayat benim için yeniden başladı… Üniversite… Hayatımın dönüm noktası, yaşamımdaki en uzun sayfa… Biyoloji, araştırmalar… Hayallerim, ulaşmak istediğim kariyerim hepsi yazılmaya başladı hayatımın sayfalarına… Eminim, en özlü cümleler bu dönemde dökülecek kalemimden… Çünkü ruhumun açılmayan kapıları açılıyor, keşfedemediğim kısımlar keşfediliyor. İlk kelimeler… Hayalim, bunu düşünmeye başladığımda lisede ikinci sınıftaydım. Biyolog olmak demiştim, kariyer peşinde koşan bir biyolog olmak… Benim de rüyam buydu. Temeli iki sene önce ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ bölümünü kazanarak attım. Şimdi evimin birinci katının yarısındayım ve biliyorum ki evim sağlam temeller üstüne yapılıyor… Kariyer yapmak… Hayatımda aldığım en büyük sorumluluk isteyen karar. Biyolog olmak yetmezdi, yapılan onca fedakârlık üstüne. Unvan kazanmak gerekirdi, en yükseğini PROFESÖRLÜK… Biyoloji… Hayatım, yani ben demek artık…
 

 
Toplam blog
: 3
: 478
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

1991 yılı Bursa doğumluyum. İlköğretim ve lise eğitimimi Bursa'da tamamladım. Şu an Uludağ Üniver..