Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Unutulmak mı istiyorsun?

Unutulmak mı istiyorsun?
 

İster unut, ister unutma ne umurum

Beş yıl aynı dairede çalıştık

İlk günkü sorunu hatırlatayım

'Burada kalıcı mısınız?'

Bu nasıl soru dedim kendi kendime

Evimi taşımışım, göreve başlamışım

Karşılaman soğuktu güzelim

Son sorun olur dilerim

'Unutulmak mı istiyorsun?'

Senin unutmayacaklarını biliyorum

Makam sahipleri, varsıl mükellefler

Bir gün tencerenin sapını yaptıracaktın

Aldım elinden, gittim pazar yerine yaptırdım

Namaz kılmaya inerdin altta mahzene bir saat

Tuvalete giderdin sık sık yarım saat

Senin yapman gereken işleri ben yaptım

Beş sene dile kolay az zaman mı?

Hani bir gün odamda demiştim sana;

'namaz sevaplarından bana da pay olur mu?

Fazla ketumdun, belli etmezdin duygularını

Konuşan ben oldum, sen dinlemedeydin

Gene odamda yüzüne söyledim,

'Asıl müdür olsan seninle çalışılmaz'

Hiç renk vermedin, sessiz kaldın

Unut güzelim, unut, farketmez benim için

Herkes kendi hikayesinde baş oyuncudur

Yaşanmış gerçekleri silemez, değiştiremezsin

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..