Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

     
    Kategori
    Şiir
     

    Unutuş

    Unutuş
     

    ANIMSAMA


    Az kalsın hatırlayacaktım bizi, korkuverdim ölürcesine,

    Ne sesin kalmıştı gözümde, eski, soluk eksikli bir veda fikrimde..
     
    Gözlerinse başıboş geziniyordu kızıllanıp, kaybolmuş düşlerimde ,
     
    Es verdim o dehşet geçişlere, hudut çizdim ivmesiz med cezirlere,
     
    Lisanını unuttuğum dillere  mit vedamdan kalan buselere,
     
    Rahiyası kalan o uzak çöllere, esmez oluvermiştim bir kere ,
     
    Ayrı düşmek bitince, bittiğinden başlayacaksın yeniden sen de..
     
    NURMARİS
     
    Toplam blog
    : 1
    : 64
    Kayıt tarihi
    : 18.01.12
     
     

    İnsanları, doğayı, sanatı ve olayları gözlemleyebilmeyi seviyorum.... İzlenimlerimi ve kendi ..