Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Üşüyorum dedim ya !

Üşüyorum dedim ya !
 

Hislerim devrik, Dizlerim titrek bu defa...


Üşüyorum,
Unutmuyorum yıkılışımı.
Düşüyorum,
Yıkılan umutlarımla nezaketen...


Çisiyorum
Damla damla.
Uyanamıyorum uykularımdan
Yarı uyanık, yarı fani...


Dedim ya ! Üşüyorum işte
Tüylerim kanlı bir dikenli tel.
Ellerim neden soğuk?
Büyük bir ihtimalle...

Tükeneceğim. . .!


Bir düş akıyor gözlerimden
Hüngür hüngür damlıyor.
Hislerim devrik,
Dizlerim titrek bu defa...


Hatıra defterim dürük ve kırışık
Kafamdaki karışık sevişmeler gibi.
Aslında olsaydı bir avuç ışık,
Kalmazdım karanlıkta...


Önümüz sonbahar
Belki düşemem bir daha yaprak gibi.
Görüşemeyiz belki de
Beni ancak rüyanda görürsün...

Kim bilir ? Belki sen de ölürsün,
Uyanamazsın olanlara. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..