Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Üşüyorum ısıt Beni diyorsun Sevgilim,

Üşüyorum ısıt Beni diyorsun Sevgilim,
 

Bir `TACETTİN SARAÇ NACO ` şair`lik yazar kaleminden.


Üşüyorum ısıt beni diyorsun sevgilim,

Sarıl bana sımsıkı diyorsun sevgilim,

Hiç ama hiç bırakma diyorsun sevgilim,

Sensizlik olmasın sevgilim bir daha,

O yüzden sarıl sarıl sevgilim,

Seviyorum seni sevgilim.

 

 

Söz / Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO `kendi şair`lik yazar kaleminden.

20 Mayıs 2011 / Almanya- Berlin /

 Tüm telif haklar `Tacettin Saraç Naco`ya aittir.

                                             ***     ***    ***    ***     ***

 

         twitter.com/tacettinsarac

         instagram.com/tacettinsarac

         facebook.com/nacomuzik.ts  ( Yapımcı Prodüktör Tacettin Saraç )

         www.nacomusic.com

         http://blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

         http://tacettinsaracnaco.blogspot.com

 

     

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..