Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '22

 
Kategori
Deneme
 

Uygulama Değişirse Öz Değişir

Uygulama değişirse öz de değişir

Valla öyle gibi yani…

Düşünüyorum da öz uygulamayı yaratır tamam ama uygulama öze uygun değilse yıllar içinde özü değiştirir hatta özün yerini alır.

Çok örnek var da örnek verme konusunda ben yetenekli değilim.

Din mesela; uygulama öze karışmış, değil mi?

Sağlıkta da biraz öyle, uygulama tedavinin kendisi olmuş, prospektüs bile yok, nasıl biliyorsa öyle yapıyor.

Uygulama değişebilir ama öz değişmemeli sözüne de katılmıyorum, öz de değişir yöntem de.

Eğitim de öz var mı bence eğitim sadece yöntem; müfredat araç duruma göre şöyle yap böyle yap.

Yani şimdi öz önemli değil mi; ama sanki uygulama daha önemli.

Hangi konuda çalışılıyorsa (din gibi şeyler hariç) öze sadık kalınmamasını öneriyorum; çünkü öz sadakati uygulamaya kayma gibi bir tehlike barındırıyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..