- Kategori
- Öykü
Uygun soru

Niye erkekler böyle.
Erkek;
-Ben, iki gün sonra İstanbul ‘a geleceğim… yazıyordu gelen mesaj kutusunda..
Kadın
-Tamam, diye mail gönderdi.
Erkek
--Ankara ‘ya geçeceğim,
Kadın;
--Doğru soru gelirse cevabım evet olur, diye cevapladı gelen mesajı
Erkek
--Bir çay içebilirmiyiz, kadının istediği maili yollayarak..
Kadın
--Sevinerek, bana ne zaman geleceğinizi haber verin..Bir dakika ,
Yazıp gönder düğmesine bastı,
-- Peki..Bu arada sadece meraktan soruyorum... Hep internetten mi görüşeceğiz.. diye tekrar ikinci bir mail gönderdi kadın…
Erkek , kadının yazdığı cevabı görmeden..
--Nerede, diye geri yolladı.
Kadın
--Bu arada sadece meraktan soruyorum, hep internetten mi görüşeceğiz, bunun içinde “uygun soru” yu beklemem gerekecek mi, ya da ne kadar bekleyeceğim. Aynı soruyu ikinci defa göndermiş olmanın rahatsızlığı ile gönder dedi
Erkek
--Uygun soru. Erkek kadının hep internetten mi görüşeceğiz sorusunun aslında nasıl haberleşeceğiz anlamına geldiğini anlamamıştı.
Kadın,
-Uygun soru..
Erkek
--Tamam bulamadım,
Kadın,
--Size bu konuda yardımcı olamayacağım…
Erkek
--Düşünüyorum
Kadın,
--Yapacak bir şey yok, bayağı bekleyeceğim demek ki, zevkli olacak diye cevapladı maili..
Erkek
--HImmm, düşündüğünü ima eden bir mesaj gönderdi.
Kadın;
--Benim çıkmam gerek, işim var. Size süre veriyorum. Bu zaman zarfında yazdıklarımı okursanız zaten bulmanız gereken cevap yazıyor. Bu gece tekrar mail kutumu açtığımda “uygun soru” orada olsun. İyi akşamlar, diye cevapladı.
Kadın erkeğin “uygun soru “ işini anlayacağını telefon numarası isteme işinin erkeklere ait olduğunu anlayacağını umuyordu. Belki vermek istemiyordu erkek. Belki verecek. Erkek kendi telefonunu mail ile gönderirdi. O da hemen mesaj çekerdi. Anlardı herhalde… Anlamaz mıydı..
Belki anlamamazlıktan geliyordu. Bu da ihtimal dahilindeydi.
Erkek dünyası o kadar karışıktı ki. Kadınların düz mantıkla düşündüğünü söyleyen bir erkeğin bu kadar basit bir şeyi anlamadığını düşünmek istemiyordu.
Sonra tekrar geç saatlerde bilgisayarda gelen e-postalarına bakarken.
Erkeğin
--Tamam görüşürüz.. mesajını gördü.
Kadın
--Uygun soru tamam görüşürüz mü. İyi o da güzel..
Sevgilerimle AYRIK OTUM.
YASEMİN YENİL..