Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Üzgün bir durumda...

Üzgün bir durumda...
 

Bazen kendinizi üzgün hissedersiniz aynı benim gibi. Ya sizi biri üzmüş; ya da istemediğiniz bir şey olmuştur. Ama hep olmasını istediğiniz bir şey yok olmuşsa o sizin suçunuzdur. Çünkü HATA her şeyi değiştirir. Sadece bir HATA bütün hayellerinizi yıkıp;sizi üzebilir. Üzülürsünüz, kendinize engel olamassınız. İşte o an bir düşünün...

Ya bir dahakine başarırsam! İşte bu düşünce üzüntülerinizi yıkabilir. Mutlu olursunuz eskisi gibi ama bazıları için bu. Bazıları ile hiç başa çıkamassın. Başarma isteğin bile. Bazen deriz;imkansız yok. Ama söylermisiniz bana hangi imkansız? Ne imkansız? Her şey imkansız gözüksede başa gelirim diye düşünenler var . Peki hangi güçle? Bulamassınız bir çare. Bulamayınca ise oturup ağlarsınız. Ama nereye kadar? Ne kadar olduğunu kim bilir acaba? ZAMAN. Her şeyi zamana bırakmak gerek. Zaman herşeyin ilacıdır derler. Üzülmek neyi elde eder ki? Tabii kide hiçbirşeyi. Ama tutamassınız kendinizi, biliyorum. Çünkü aynı şeyleri bende yaşadım. Zamana bıraktım herşeyi. V en sonunda aldım karşılığını. Seviyorum artık hayatı. Ama yinede üzgünüm, ağlıyorum herzaman...

 
Toplam blog
: 10
: 2006
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

1998 yılında Tekirdağ' da dünyaya geldim. Tekirdağ' ı çok seviyorum. Adımı "Bichon frise" olarak seç..