Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Vakit gitmeyi gösteriyor !!

Vakit gitmeyi gösteriyor !!
 

Vakit gitmek zamanı !!

Saatler tüm bekleyişlere gebe.

Ama yine de duruyorum yeni başlangıçların korkusu var içimde bir o kadar da ümidi. Gitmek mi zor kalmak mı ? Bilmem ama beklemek dahada zor gibi geliyor bana.

Vakit gitmek zamanı biliyorum kalbim parçalara bölünüyor ama gitmeliyim beklemek daha zor çünkü ....

Bunca zaman beklemedim mi zaten ?

Beklemedim mi kulağım ayak seslerinde ??

Şİmdi adımların yaklaştığını hissederken dayanacak gücümünde kalmadığını biliyorum.

Oyalanmak istiyorum, sabırsızlığımı ve heyacanımı bastıracak bir şeyler arıyorum.

yeter ki kulağım ses de olmasın !!

Şimdi gitmek zamanı kendi hayatıma doğru; var olan gerçek ....

Şimdi kulağımı tüm seslere kapatmanın zamanı ..

Ey sevgili zaman bu seferde benim için geçir değerli akışını. Geçirki yeni bir başlangıca doğru oyalanmadan gidebileyim, hayatım kalsın olağan seyrinde...

Fedakarlık etmeden değişmeden ve değiştirmeden o ilk büyüsüyle başlayabileyim ...

Sevgili zaman ..

O kadar değerlisin ki artık benim için !!!

Oyalanmak için bile seni harcamak zalimlik gibi geliyor bana.

Yok hala kulaklarım seste. Adım sesleri yanı başımda, kalp atışları daha da yakın gibi geliyor bana ...

Ama yanılma korkusu da var ta içimde yüreğimin derinliklerinde...

Yok vakit gitmek zamanı ..

Şimdi gitmeliyim bu evden ve şehirden ...

Şimdi gitmeliyim kapım çalsa bile....

Benim için dönmeli artık zamanın dişlileri.....

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..