Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Vallahi de ta kendisi

Vallahi de ta kendisi
 

Üstad Arif Öğütçü Milliyet.com.tr


- O ooo şu karşıdan piposunu tüttüre, tüttüre giden adam, şu bizim Milliyet Blog Yazarlarından, Sayın Üstad Arif Öğütçü Bey değiller mi efendim?
- Vallahi de ta kendisi Mirim..
Çünkü;bu pipo tütününü koklayan burun, benim burnumsa şayet, bu demektir ki efendim.. Çok yakınımdan Üstad Arif geçiyor...

<ımg id="imgResim" src="/Images/Blog/131/16/163057.jpg">Yanda Üstad Arif Beyi görüyorsunuz :)

Sayın Arif Öğütçü Beyin Aşağıdaki yorumuna cevabımdı!

Bir daha sakın bu numarayı arama diyorlar,
Sadece Ahmet Balcı ve Mahmut Celal beylerin adını vermişsiniz ya, benden referans istediler! Sabiha hanımdan yazı getir diyorlar, orası yazar kreş'i değil yazar akademisiymiş! Çok umutlanmıştım oysa, İstanbul'a taşınacaktım, pipo ve küçük, yuvarlak çerçeveli gözlük bile ayarlamıştım :-) Saygılarımla.. Arif Öğütçü ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=162990 )

MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..