Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Kadın Modası
 

Vanessa Paradis ve H&M Conscious üzerine … (Video Linkleri Dahil…)

Haydi bayatlamış bir haber gibi girelim de, varlığımız diğer sıradan vasat duyurular yapan siteler gibi anlaşılsın ve sanki onlardan hiçbir farkımız yokmuş gibi zannedilsin… Vanessa Paradis H&M Conscious‘ un yüzü olmuştu Ocak sonları ve Şubat başları…

Fırsat bulup da yazamamıştım… Öylesine dolu bir programım var ki, yetişemiyorum hepsine ve bazen onları bulduğumda eskimiş bile olabiliyorlar… Yine de şanslı sayılırım, çünkü o kadar da geçmemiş üzerinden ve Vanessa hiçbir zaman eskimeyecek yıllanmış şarap tadında inanılmaz bir güzelliğe sahip…

Vanessa-Paradis-is-the-new-face-of-HMs-Conscious-collectionSizce hiç kırk yaşında bir kadın gibi duruyor mu?.. Sanırım çoğunuz buna hayır diye cevap verecektir… Çünkü bana göre bu soruma hayır cevabı vermek zorundasınız da… Hala asla uslanmayan bir çocuğun masum ve bozulmamış bir güzelliğini taşırken, o yılların izlerini nasıl aralayabilirsiniz ki?..

Tamam, çok uzatmayalım da, biraz da H&M‘ e bakalım… Bildiğiniz gibi H&M Conscious, doğa dostu ve sürdürülebilir moda anlayışına yönelik çalışmalar yapan bir oluşum… Ürünleri için seçtikleri medya yüzleri de duru güzellikleriyle ürünlerindeki doğallığı yansıtacak potansiyele sahip nevi şahsına münhasır özel kişiler oluyor…

Vanessa Paradis de belki ultra güzel olmasa da saf ve çocuksu bir hoşluğun vazgeçilmez bir temsilcisi olarak tercih edilmişti H&M tarafından kampanyalarında… Benim içinse Vanessa Paradise, geçmişimin en tatlı ve hülyalı gençlik dönemlerimde iz bırakmış bir müzik starıdır eskiden beri…

vanessa-paradis-hm-conscious-campaign3Haberi ilk gördüğümde saniyeler içinde, hızlı bir zaman makinesine bindim ve gidip geldim başımda kavak yellerinin estiği o deli dolu günlere… Hoş hala ne kadar akıllı olduğum tartışılır ama et ve kan eskiyor ister istemez, o enerjik ve tasasız günleri aynı tatda hissedemiyorsunuz yıllanmış bedeninizde…

Neyse lafı gevelemeyelim, işte o gözlerle okudum ve süzdüm Vanessa ve H&M haberini… Kimbilir, bazı Paradise fanları da benim gördüğüme yakın bir haber okumuşlardır, ama çoğu kimsenin ıskalayabileceği bir bakış açısıymış gibi geldi ve elime kalemi kağıdı tutuşturup yazmadan rahat edemedim benim dünyalar tatlısı Vanessa’ mı ve doğa dostu H&M’ i…

vanessa h&mVanessa Paradise için bu kadar övgü dolu söz düzdükten sonra, bir kaç çift taktir teşekkür lafını da H&M için de eklemek lazım gelir… Çünkü öylesine bir çevre dostu anlayışı var ki H&M ‘ in, yarattığı koleksiyonlarda, halkın modaya tüketim amacıyla yönelişini değiştirme arzusu güttüğünü seziyorum ve bunu sonuna kadar destekliyorum…

Çevre ve insanlık için daha iyi ve daha verimli yollar bulunmadığı sürece, moda denen olgunun toplumları ve zevklerini tüketmek dışında başka hangi amaçlara hizmet etmesini bekleyebiliriz ki?.. Ne mutlu sana tam ismiyle H&M Conccious ( Doğa Dostu )…

Dilerim sadece havai heves ile geçici bir moda( ! ) misali uçucu ve tek başına kalmaz çabaların… Diğer devler de ayak uydurur da, sanayi atıklarındaki dönüşüm misali, kıyafetlerdeki geri dönüşümü de toplumlarımız için bir kurtuluş yolu olarak buluruz karşımızda…

vanessa_paradis_mnkİşte, H&M ve Vanessa Paradise imzalı o muazzam girişimin video linki… Burada ise aynı çekimlerin içinde Vanessa’ nın konuyla ilgili konuşmalarının da yer aldığı video versiyonlu linki… Şimdiki linkimiz de benzer çekimlerin FASHION TV’ de yayınlanan ve içinde ürünlerin fotoğraflarını da göründüğü video linki…

Herkese keyif dolu seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/vanessa-paradis-ve-hm-conscious-uzerine/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..