Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Var mı bilmem haberin

Var mı bilmem haberin
 

böyle buyurdu Zerdüşt


Dün gece sarıp sarmaladım o hain gülüşlerini
Beyaz bakışlarından örülü bakır bir sandığa koydum
Dün gece sana gelmeye kalkıştım
Sen için biz olalım diye
Sere serpe gülmelerimiz için
Bir içim su oluruz diye
Kanat oldu o buğulu sesin
Bana seni uçurdu
Yeni yetme bugünüm için
Var mı bilmem haberin
Dün gece yakıp en sevdiğin türkünün ucunu
Büyülü boynuna sürdüm tütsülendi hasretim
Dün gece ben olmaya kalkıştım anlayacağın
Biz için ben olurum diye
Tertemiz dokunuşlarımız için
Bir güzel rüya oluruz diye
Yol gösterdi o buğulu sesin
Sana beni uçurdu
Acemi yarınlar için
Var mı bilmem haberin

13.12.08

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..