Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

06 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Var ya!

Sana bakmak var ya

Gözler kamaşırcasına sıcaklığının içime işlemesi

Sana dokunamamak seni hissetmek fakat ulaşamamak

San ki bir vitrinde yakışan bir manken

San ki yağan kara avuç açtığım da daha düşmeden eriyen kar

San ki bir suç işlemişçesine yüreğimin hızlı hızlı atması

Her bakışımın senden belki karşılığını alamayışımdandır

 

Belki sende bir bana baksan ya

O bakışlarının gönderdiği sıcaklığın beni terletmesi

Dakikalarca da olsa seni uzaktan da olsa hissedebilmek

Sanki vitrinde giydiğin elbiseyi alarak sevinebilmek

Yağan karı avuçlarımda senin sıcaklığında dokunarak eritebilmek

Sevmek suç ise bu suçu ebediyen sende işleyebilmek

Sadece istediğim biraz da olsa sadece seni sevebilmek

 

Sayen de unutmuşken mutsuzluğu ve yalnızlığı yeniden öğrendim

Tam gençliğimi yeniden kazanmışken ümitlerimi tekrar kaybettim

Bu saatten sonra baksan da sana olan bakışlarımdaki hislerimi yitirdim

Sokaklarda yanlışlarımı ve doğrularımı düşünerekten sensiz gezindim

 

Sen bilemezsin sevgiyi, sence sevmek senin isteklerini yerine getirebilmek

Nazında tavında insanı oyalayıp gerçekleri görmemezlikten gelmek

Öyle nankör ve öyle hissiz olmuşsun ki yanlışların yanında doğruyu görememek

 

Fakat doyamadım sana bakmaya,  bazen de olsa dalgayla karışık bakmalarına

Her ne kadar uzaksan da, seninle olabilmek için katlanabilmek nazlarına

Özlüyorum seni göremezsem, seni hissedemez isem o gamsız endamına

Her şeye rağmen hoş ve seda

Sana bakmak var ya!...

 

Ayhan İÇÖZ 05.01.2017

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..