Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Varoluşun gibi yok oluşunda fark ediyor!

Varoluşun gibi yok oluşunda fark ediyor!
 

Sen olmağında daha bir canım sıkılıyor...


Kırılganım bu aralar
Birşeyler eksikliğini hissettiriyor
Canım sıkkın sürekli
İç çekişlerim sıklaştı
Uyurken uyanırken hep aynı
Kaybetmenin acısı sonradan çıkarmış
Varoluşun gibi yok oluşunda fark ediyor
Hiç üzmediğin kadar üzer beni
Yokluğunun üzerimdeki etkisi
Ne kadar tartışmış olsakta bu farklı
Sen olmağında daha bir canım sıkılıyor
Nasıl kavga etsekte bu daha ağır
Gidişin düşündürdü beni
Hüzünlerim avuç dolusuyken birikti
Şimdi o hüzünlerden kuleler yaptım
Ararken gözlerim seni belki bir ümit görebilirm diye
Ama şimdi görebilecekken sonrası mümkün değil
İşte bunun bedeli daha farklı daha fazla
Oysa gel diyebilsem, gitme diyebilsem
Gurur nedirki önemli olan sevgi diyebilsem
Sen hayır dersin buna ben inan
Genede düşün, olursa birgün
Hiç çekinmeden gel
Benim vereceğim cevap senin düşündüğün...
 
Toplam blog
: 6
: 938
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

Eastern Mediterranean University Makine Mühendisliği Bölümü öğrencisiyim. Spor, internet, felsefe ve..