Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Ve mektuplar, ve aşk, ve müzik, ve ben

Ve mektuplar, ve aşk, ve müzik, ve ben
 

Ve bir baktım ki önümdeki mektuplar

Teker teker yırtılmışlar

Ve yıllardır özenle sakladığım

3000 adet mektup

Çünkü

İstedim ki

Geçmişin izi yok olsun yaşamımda

Oysa

Nice emekler ve duygular vardı o mektuplarda

Türk yabancı

Arkadaş-dost

Bir tanesi İrlanda'da Aine'den geliyordu

İlksen ve ben arasında gidip gelen yıllar

Serap'ın Erdek'i ve yalnızlığını anlattığı yıllar

Gümüş'ün Sarkamış'tan attığı

Özlem dolu mektuplar

Tomris'in bana duyduğu aşkı itiraf edemediği karşılıksız mektuplar

Benim yazdıklarımın kopyaları

Ve bir mektubunda Serap diyordu ki

Biliyorum bir gün çok önemli şeyler yapacaksın

Ancak o güne kadar kendine yüklenme ne olur

Oysa çocukluğumdan bu yana üzerimde bir ağırlık vardı

Büyük bir hüzün dalgası yüreğimde

Aşklarıma bile acımla bakardım

Öyle bir slow parça seçerdim ki

Hem aşkımı, hem de kendimi içimde yok ederdim

Tıpkı Can Kırıkları gibi

Tıpkı şimdi Pentegram'dan geçmişin yükü gibi:

"Bizler Tanrının yetim çocukları

Cennetten düşen umut sürgünleri"

Ve aşklarımı yaşarken dahi o şarkılarda hissettiğim duygulara erişememişimdir

Tıpkı dua etmek gibi aşk yaşadım ben bu şarkılarda

Ve bazen mektuplarımda bu duygularımdan bahsetmişimdir

O kadar yoğundurlardı ki

Sadece okurken dahi

Bana aşık olabilirdiniz

Ben aşkı işitmeyi, okumayı, yazmayı, seyretmeyi aşktan daha çok sevdim

Aşkın masal olması da bu yüzden

Tıpkı bir peri masalı

Ama ben gerçek aşkları

Gerçek aşıkları da gördüm

Sevdiği için adam öldürmeyi göze alan

Gözüpek, salakları da gördüm

Kendisinin ötesinde var olmayan bir duyguyu

Kendisi sanmalarını gördüm

Acıdan jilet atmaya varacak kadar can yanmaları da gördüm

Şu hayatta aşkı için ölmeyi dahi göze alan insanları gördüm

Gördüm de ne oldu

Hepsinin aslında bir peri masalından ibaret olan bir şeyin

Gerçekte gerçek olmayacak kadar yalan olduğunu da gördüm

Ve mektuplarım

Ve hepsi yalana yakın derecede güzeldiler

Aslında doğruyu hiç yansıtmadılar

Hayatımın en uzun telefon konuşmasını Petek ile yaşadım

Ve böyle bedava hatlar yoktu o zaman

Ve ZZ Top'tan Antenna'yı dinletmiştim ona telefonda

Ve o da radyo programında çalmıştı sonra

Ben Rock müziğine ZZ top ile başladım

Yıllarca Queensryche dinledim

"I want to be close to

So close to you"-Sana yakın olmak istiyorum-çok yakın

Metallica ve İron Maiden kesinlikle favorim değildi

Ben Guns'n Roses'u daha çok sevdim

Joe Satrianai-Santana gibi gitaristleri takip ettim

Ve bunlardan da mektuplarımda bahsettim

Yeni Karışık bir Kaset yapmak için kaç kere sabahladım

Ve yatağa yattığımda kendimi müthiş hissederdim

Ve uyandığımda ilk iş müzik setime koşar ve dinlerdim

Evet ben bir doğuştan sanatçıyım

Ben bir özgür ruhum

Ve kesinlikle çok özgünüm

Mektupların hepsini birer birer lavobada yakmıştım

Ve şimdi hiç birisini hatırlamıyorum

Zaman dondu ve yok oldu

Artık ölmeye hazırım

Kavi'l

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..