Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Veda ve teşekkür yazısı

Veda ve teşekkür yazısı
 

eyvallah...


Daha önce de birkaç veda yazısı yazmıştım ama galiba en zoru bu yazı olacak. O yüzden ne diyeceğimi neresinden tutturacağımı bilemiyorum beni bağışlayın.

...

Yazı yolculuğumu biraz daha geliştirebilmem için dergilere ve kitaplara daha çok zaman ayırmaya ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.

Bu da beni ister istemez zamanımı programlamaya itiyor.

Çok daha seçici, özenli olmam gerekirken zaman zaman sizlere bir an önce ulaşabilmek için bu özenimi kaybedebileceğimi - aslında bazen de kaybettiğimi düşünüyorum.

Yani benim için masanın üzerindeki monitörü kaldırıp dergileri, kitapları koymanın vakti geldi.

...

ilk günden beri verdiğiniz destek için sağolun, bu teşekkürü size yüreğimin ta içinden ettiğimden de lütfen emin olun.

Hakkınızı helal edin.

 
Toplam blog
: 104
: 489
Kayıt tarihi
: 06.03.08
 
 

1978 doğumlu Antalyalı bir müzisyenim, devamını ben de bilmiyorum..