Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ver meyleri meyhaneci

Ver meyleri meyhaneci
 

öylesine bir resim


Sanma bu gece zevkten buradayım

Getir kadehleri diz bir_bir önüme

Mezeler senin olsun meyhaneci

Sen otur yalnızca beni dinle bu gece

Aşktan yanmış bir yürek var karşında

Ne dertler var anlatayım ben başımda

Felek bıkmadı her gün benim peşimde

Gel otur biraz anlatayım meyhaneci

Ver meylerimi kesme sakın arkasını

Bana zehir etme sen dertli akşamımı

Mezem dertlerim olur benim bu gece

Ne olur sen bari beni biraz olsun dinle

Ağırdan ister isen birde şarkı çal

Hesap soran yok istediğin kadarını al

Ben artık giderim sen ise hoşça kal

Dinledin derdimi rahatladım meyhaneci

Artık bitirdim meyhaneci bu son sözüm

Sabır derim sabır ise benim alın yazım

Çekilmez olmadan artık benim nazım

Elveda sana da ağrımadan senin de başın

Hasan gençay 10 07 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..