Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Verdiğim eğitim ve seanslar ile ilgili bilgiler

Eğitim ve seanslar arasındaki farkı belirtmek istiyorum.

Verdiğim eğitimlerde, gelen kişi aldığı eğitimin içerdiği konuyu, kendi başına uygulayabilecek seviyeye gelir ve hem kendisine hem de etrafındaki yakınlarına uygulama yapabilecek düzeye ve bilgiye kavuşur.

Seanslarda ise, gelen kişi bana sorunlarını söyler ve ben o sorunlar üzerinde ona gereken yöntemleri kullanarak çalışma yaparım. Gelen kişi, uyguladığım yöntemlerin içeriğini öğrenemez ve kendi başına uygulayabilecek seviyeye ulaşamaz. Eğitim almak istemeyen, sorunlarını çözmek için kendi başına uğraşmak istemeyen, vakti olmayan kişiler, sorunlarından kurtulmak için seans almayı tercih edebilirler.

Eğitimler: Her eğitim ortalama 4-5 saat civarı sürmektedir, bireysel - birebir eğitim almak mümkündür.

Seanslar: İlk seans; Öngörüşme + 45 dakikalık uygulama seansından oluşur, diğer seanslar sadece 45'er dakikalık uygulamalardan oluşur.
İlk seans: 150 YTL. sonraki seanslar 100 YTL.dir. Eğer gelen kişinin sorunu çok kapsamlı değilse, genelde tek seansta çözülmesi mümkün olabilmektedir. Depresyon, panik atak, sosyal fobi gibi kapsamlı sayılabilecek durumlarda, daha fazla seans yapmak gerekmektedir.

Eğitim ve Seansları İstanbul - 2.Ulus'da Home Office olarak yapmaktayım. bulentnlp@yahoo.com adresinden bana ulaşabilir, sorularınız varsa sorabilir, iletişim telefonlarımı alabilirsiniz.


Eğitimini verdiğim teknikler: (Diğer yazılarımda, teknikler ve eğitim ücretleri ile ilgili daha detaylı bilgileri bulabilirsiniz)

1) Deep PEAT
2) Emotional Freedom Techniques (EFT)
3) Precision
4) Kuantum Nefesi
5) Sedona Yöntemi ve Emotrance


Seanslarda uyguladığım yöntemler: (Gelen kişinin sorununa göre, yöntemleri ben belirleyip esnek bir biçimde uygulamaktayım)

1) Tamamen kendi keşfim olan BEST Yöntemi (Bilinçaltı Enerji Salınım Tekniği)
2) Deep PEAT
3) EFT
4) Precision
5) Nefes teknikleri
6) Sedona Yöntemi ve Emotrance
7) NLP teknikleri
8) Shallow PEAT
9) Fingertip Method
10) TAT (Tapas Acupressure Technique)
11) Aspectics
12) 3D Mind
13) Transdimensional Breath


 
Toplam blog
: 46
: 881
Kayıt tarihi
: 11.01.09
 
 

Emotional Freedom Techniques (EFT), Deep PEAT, Bilinçaltı Enerji Salınım Tekniği (BEST), Sedona Yönt..