Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

12 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Virüsün oldum.

Virüsün oldum.
 

Bir girdin pir girdin yüreğime.

Şimdi günde bilmem kaçkez telefonuma gidiyor gözüm, her çaldığında heyecan ve her defasında hüsran oluyor gelen aramalarım, senden olmadığı için.

Bazende  olsun, zaten ben kızgınım aramasın çıkmasın karşıma diye kendimle mücadele ediyorum, açmazdım ki arasaydı diye kendimin bile inanmayacağı palavralar atıyorum işte.

Hani varya; asmaya götürülen adamı herkes taşlıyorken, çok sevdiği bir dostunun attığı gül daha fazla acı vermiş,,,

İşte sevgiliden atılan gülde olsa taştan daha acı verici...

Ne garip bir virüssünki panzehirin yok. Dolaşıp duruyorsun aylak aylak bedenimde. Ya çık bedenimden yada dur uslu sulu durduğun yerde , Her daim kendini  neden hatırlatıyorsun bana, neden acı çektiriyorsun bana .. Neden heran derin bir of çektiriyorsun bana.

Biliyorumki sende benden farksız ve daha beter durumdasın ..

Zaten benimle beraber aynı duyguları paylaşmıyorsan hiç benim olmamışsındır. Çık, çek git nereden geldiysen.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..