Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Vuslatı Beklerim

Vuslatı Beklerim
 

Sufi ikliminin yağmurları dinmeden gönlümde... bir damladır beklediğim, ömrümce...


Vuslatı Beklerim

Ateşe koşan pervane gibiyim
Yanacakmışım… yanayım.
Ben zaten pişmeye koşarım...

Deryaya akan dere gibiyim
Kaybolacakmışım… kaybolayım
Ben zaten yokluğa akarım...

Sürüden ayrılan kuzu gibiyim
Kurt kaparmış… kapsın.
Ben zaten yemliğe ayrılırım...

Çölde kurumuş dal gibiyim..
Bir damla beklermişim... bekleyeyim.
Ben zaten rahmete hasretim...

Şafağı özleyen gece gibiyim
Güneş yapacakmış talanım… yapsın.
Ben zaten ışığı özlerim...

Bana dar gelen kabı neyleyim..
Kaynar kaynar, taşarmışım... taşayım.
Ben zaten ateşi közlerim…

Neyle dönen mevlevi gibiyim
Kendimden geçermişim… geçeyim.
Ben zaten ermeye dönerim...

Neyim nefeslenir… Sur’um üflenir…
Defter dürülür, hesabım görülürmüş… görülsün.
Ben zaten vuslatı özlerim…

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..