Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Yâr'imi buldum, buldum bir kere.

Yâr'imi buldum, buldum bir kere.
 

Yâr'imi buldum, buldum bir kere.


Sevdalandım ki, öyle bir Yâr'e
Yâr'imi buldum, buldum bir kere.
Durmadan her yerde, hep O'nu ara,
Yâr'imi buldum, buldum bir kere.

Sevenleri çok, saymakla bitmez,
Hayâtı-mevt'i, aslâ güç etmez,
O'nun izn'i olmadan, bülbüller ötmez,
Yâr'imi buldum, buldum bir kere.

Pervâne olup, dönsem yanında,
İslâm ve Kur'an dolaşsın kanımda,
İstemesek te, her şey'i verir ânında,
Yâr'imi buldum, buldum bir kere.

Sonsuz hamd'ler, şükürler O'na,
Sabırlar verdi, verdi hep bana,
Sevgisi'ne lâyık, olsam kana kana,
Yâr'imi buldum, buldum bir kere.

Bektaş Azizoğlu
Üsküdar-İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..