Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ya Pandora?

Ya Pandora?
 

Yazmak isteyip de yazamadığım satırlarda kaldın sen... Açılan kapıları gördüm birdaha açılmamak için kapanan... Kitap olsaydın içimde hiç bitmeyen... Gözlerinde hüzünü görünce şaşırsaydım aniden. Canın yandığında vücudum direncini yitirseydi, ertesi gün dudaklarımdaki uçuklara birlikte krem sürseydik. Benim için onur olan o uçuklar... Kimse için çıkmamış olan bencil dudaklarımın kimseye sunmadığı bu iğrenç yaraları sen ellerinle okşasaydın asiklovir içeren kremler yerine. Şimdi ne dudaklarım bencilliğinden vazgeçti ne de içimdeki şeytanım... Ya da aptallığıyla ön plana çıkan...

Yaşamak isteyip de yaşayamadığım di'li geçmiş zamanımda kaldın sen. Rivayetim oldun en benim olduğunu sandığımda, 3 yaşındaki çocuğun eline verilen kağıda çizdiği bilinçsiz şeylerden farklı değil yaptığım. Ama rivayetimde güzel kalmadı kalamadı, tutmaya çalışırken kan içinde kaldı ellerimdeki beyaz gül... Bir elimde gökyüzü[n] war hala , ötekinde kaybettiğim samanyolu[m]...

Şerefine içilecek bir duygu yok. Kıpkırmızı 6... Eros'du değil mi benim yerimi almaya çalışırken çizdiği kırmızı tualde katlettiği aşklara mükemmel olup olmadığını sorup yargılayan bencil... Her tan ağardığında gökyüzünü tual diye kullanan, gözlerindeki yaşı da o kırmızıyı seyreltmek için kullanan ucube... Ya da biz mi yarattık her seferinde o eros'u bilmeden... Ya da hep bilirken sonunu mu gözledik, peki noldu bizim Hera'ya bunlardan sonra kötülüğü sürdürebilecek mi, Apollon güneşi getirmekten hiç vazgeçmeyecek mi sarartmayacak mı inadına Eros'un, Hades aramamaktan sıkılacak mı ateşlerinde yakmak için birilerini, Afrodit'i kıskandıran o çirkin surat[ın] solup giderken ben hala burda mı olacağım? Peki ya denizler Poseidon'un sewdiği maviyi o kızılla yarıştırabilecek mi, her seferinde ayı beklemeden kabarabilecek mi Eros'a inat? Mavi yaşayacak mı içimdeki okyanuslar kurumuşken? Peki Artemis gibi temiz kalmaya and içmiş Daphne? Bunlara rağmen Mısır'da Osiris hala iyiyi savunup gerçeğin n'olduğunu söyleyecek doğru yollardan vazgeçmeyecek mi?

Yazık ki bi kenarda unutulmuş bi parşömende yazılmak kadar kolay değil hissettiklerim...

Bunların hepsi bi kabus ve yazılanlar boş ama ya sayıklarken kendimi de inandırırsam ?

 
Toplam blog
: 4
: 355
Kayıt tarihi
: 22.07.08
 
 

Üniversite mezunu, yaşın önemi yok ne yapacaksınız ki zaten? Yaşadıklarım mı yoksa geçen günler mi d..