Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ya Sümüklü Böcek olsaydık?

Ya Sümüklü Böcek olsaydık?
 

İstediğim yaşamın yaşadığım yaşam olmadığını kendime şikayet ediyordum. Ne kadar çok mutsuz olduğumu ve mutsuz olmak için de ne kadar çok etkene sahip bir yaşantım olduğunu.

Kahkaya atmayı, içten kahkaha atmayı ne kadar özlediğimi,

Değiştirebileceklerimi niye hala değiştirmediğimi,

Ben olsam böyle yapmazdımlarla kendime dövünürken bir anda duvarda yol katetmeye çalışan salyangoz gördüm.

Gülümsedim..

Peki ya itibarı olmayan bir salyangoz olsam ne yapardım ?

Ağır ağır bekleseydim ölümü.. Şüphesiz ölümüm çok b..tan ve bayağı komik olurdu.

Ya onun kabuksuz olduğu gibi benim de evim olmasaydı?

 

 
Toplam blog
: 10
: 3473
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

Merhaba, Küçükken yazardım, hala özgür müyüm, görelim.. ..