Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Ya transfer olursak?

Blogculuğun ileride popüler bir meslek olmasından korkuyorum biliyor musunuz?

Teknoloji geliştikçe blogculuk yaygınlaşacak!

Bu iş de profesyonelleşecek!

Transfer teklifleri gelecek diğer gazetelerden bize!

Korkum bu işte!

Milliyet Blog arayacak beni!

“Merhaba Ahmet Balcı. Bonservisinizin bizde olması dolayısıyla, bize gelen talep doğrultusunda sizi .... gazetesinin blog sayfasına göndermeyi uygun bulduk. Bundan sonra orada top koşturacaksınız! Teklifi reddetmeniz halinde bir yıl yazmanız kısıtlanacaktır. Gereğini bilgilerinize rica ederiz!”

“Alo Abla, bana böyle bir mesaj göndermişsiniz, doğru mu bu?”

“Doğrudur!”

“Abla ben orada yapamam! Kriterlerime uymaz orası!”

“Özellikle sizi istediler Ahmet Bey!”

“Abla yanlış olmasın. Başka Ahmet’i gönderin!”

“Balcı sen değil misin?”

“Benim!”

“Tamam işte, seni istiyorlar!”

“Ne yazarım orada Abla?”

“Ramazan geliyor! Herhalde onun için istediler seni! Yemek tarifi, mani falan birşeyler yazarsın!”

“Ulan ben onlara yazacağımı biliyorum!”

“Bize yazdığın gibi olmayan yemek tarifleri yazma sakın!”

“Yok! Olanları yazacağım! İmambayıldı diye kadınbudu köfte yazacağım! “

“Bize niye yazmadın!”

“Bizde imam yok ki Abla! Bir de çarşaf kebabı diye bir yemek uyduracağım, kağıt kebabını yazacağım!”

“Dayak yeme!”

“Korkma yemem! Dini konularda da yazacağım! Mehdi geliyor kaçın diyeceğim!”

“Cübbeli üç yıl gelmeyecek diyor!”

“O güneş takvimine göre dedi bunu. Ay takvimine göre gelmesi yakındır!!”

“Aydan mı gelecek?”

“Aydan Şener geliyor Abla! O değil!”

“İyi iyi! Görünmüyordu ortalıkta! Gitmeni gerçekten istemiyordum Sayın Balcı! Ama kader işte!”

”Sıkma canını Abla!”

Gerçekten profesyonellik berbat birşeymiş ha!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..