Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Yağmur

Yağmur
 

Çarpa çarpa hırçın yağ üstüme...


Yağmur ol da yağ üstüme 

Çarpa çarpa, hırçın yağ üstüme 

Göz yaşlarıma karış 

Ruhumu, benliğimi yıka, erit her şeyimi 

Yok olayım, bir “hiç” olayım 

Ne varsa benden olan al götür ki 

Hiçbir şey kalmasın benden geriye, aşkımdan başka 

Ve sadece sen kal benim yerimde 

Ben, “sen” olayım kendi yerime 

Sana “ben” olarak ulaşıp da huzur bulunca ruhum 

Melekler kıskanıp cennete kaçıralar da aşkımı 

Ben seni yağan her yağmurda yine beklerim 

Belki bulurum diye seni aralarında 

Ararım bulutlardan düşen damlalarda... 

 
Toplam blog
: 24
: 1431
Kayıt tarihi
: 12.09.09
 
 

Mühendislik eğitimimi tamamladıktan sonra uzun yıllar profesyonel yönetici olarak çalıştım. Halen..