Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yahşi Batı-İvedik yarışı

Yahşi Batı-İvedik yarışı
 

"Benim küfürlü film'im senin küfürlü film'ini döver" hesabı Cem Yılmaz, Şahan Gökbakan'ın "İvedik" filmleriyle adeta küfür'de yarışıyor Yahşi Batı filmiyle..

Dün de yazdım, böyle bir film görmedim şimdiye kadar.

Hiç bir dünya sinemalarında komedi olsun diye küfürlü repliklere yer verdiğini sanmıyorum..

Bu mudur sanatçı olmak Cem Yılmaz?

Özellikle komedi film ve tiyatro oyunlarında insanları güldürdüğü kadar, güldürürken düşündürmeli, ufkunu açmalı ve yaşamla ilintili doğru kararlar almasına yardımcı olmalı.

Küfürlü repliklerle Cem Yılmaz topluma nasıl bir mesaj vermek istiyor anlamış değilim..

Benim anladığım, Yahşi Batı film ile birlikte sponsor firmanın öne çıkmış olmasıdır..

Cem Yılmaz'ın sponsor firmadan ne kadar Lira aldığı bizleri ilgilendirmiyor.

Bizi ilgilendiren bu film'in Sansür kurulundan nasıl geçtiğidir..

Fim. "kola turka" sponsorluğunda çekilmiştir..

Kola turka, ülker firmasının yan ürünü olduğunu biliyoruz..

Ülker firmsı'nda Başbakan'ın hissesi bulunduğu da bilinmekte..

"Para'nın dini, imanı olmaz" sözü bu film'e "cuk" diye otoruyor..

Sansür kurulu ile bağlantıları da siz çözün arkadaşlar..

Sevgili Cem, eğer kendisini sanatçı diye tanımlıyorsa, önce sanatçı duruşu'nun nasıl bir duruş olduğunu bilmesi gerekir diye düşünüyorum..

Sanatçı demek, topluma kötü örnek teşkil edecek filmleri yapıp, sponsor firmalardan nemalanmak demek değildir..

Selamlar Cem Yılmaz..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..