Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Yakamozmuş aşk / Serap Ersoy (Ruhum Güneşten)

Akdeniz sahillerinden seyrettim ben hayatı
Marmara’ya keskin Ege’ye miskin yeminler bıraktım hep

Denizlerle takıldım akşamlar battığında
Gemisiz sularda korku nedir bilmedim hiç

Hep en kıyıdan, en sığdan yanaştım kalplere
Aşk bilip, Albatros'lar uzak gittiler

İnadına sevdim, daha daha daha çok yalnızlığı
Dalgalarını okşaya okşaya Akdeniz’in

Sonra, sonra bir gün yıllar sonra bir yabancı vurdu bu kıyılara
Aşk diyordu, aşk diyordum, biraz da yazgı
Yakamozmuş aşk, yazgı da parıltı…

Serap Ersoy / Ruhum Güneşten

20-Temmuz-2012

Antalya

 

 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..