Yakıp geçti / Magazin / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '11

 
Kategori
Magazin
 

Yakıp geçti

Yakıp geçti
 

bu tablo devam edebilirdi


Beni derinden sarsmasının bir nedenide sanırım kaderimizin ortak olması. Eşinin onu hasta halinde bırakıp bir başka genç kadınla evlenmesinede üzülmüştüm ama ölümüyle daha bir fena oldum. Diyeceksiniz ki bu kadar üzüldüğüne göre çok mu yakınındı? Hayır yakınım değildi ama kader ortağımdı. Allah rahmet eylesin diyorum. Cenazesi de bir o kadar içimde fırtınalar kopardı. Sevgili çıtır meraklısı eşine olan öfkem bir kat daha büyüdü. Sayın Ali bey sahi sizin orda ne işiniz vardı. O kadını mezara sen  ve çıtır eşin birlikte olup sokmadınız mı? Biliyorsunuz ki bu hastalığın düşmanıdır stres ama siz ne yaptınız onu kaderiyle başbaşa bırakıp kendinizi çıtır kollara attınız. Peki siz eşinizin yerinde olsaydınız ve eşiniz size bunu yapsaydı onu affedebilir miydiniz? Hayır değilmi? O halde şimdi vicdanınızla  ve çıtır eşinizle başbaşa kalma sırası sizde vicdanınızı ne rahatlatabilirki? Ona saygınız yokmuş olsaydı eğer son isteğini yerine getirirdiniz cenazeme gelmesin demiş neden gittiniz kendinizi affettirmek içinmi yoksa halkın gözünde yerlere serilen şöhretinizi ayağa kaldırmak için mi?            

Belki eleştiri dozunu fazla kaçırıyorum. Ama hiç bir kadın hele yıllarını sizinle paylaşmışsa zor bir döneme girdiğinde onun kaderi terk edilmek değildir. Eşinin onu sımsıkı kucaklaması gerekir. Ama ne yapıyor Ali Taran gibi olanlar iyi gününde yanında kötü gününde soluğu başka bedenlerde alıyorlar. Bu başka bedenlerde hiç kendilerininde aynı duruma düşebileceğini bilmiyor. Eşinin ölümüne üzülmüş sevgili yeni eşi ile birbirlerine sarılıp ağlamışlar güldürmeyin adamı ya; bence o kadın sevinmiştir, çünkü gün gelir, Ali bey yaptığı hatayı görüp eski eşine dönebilirdi. Ayşe hanım için iyi oldu. Risk ortadan kalktı. Bazılarınız diyecektir özel hayat diye bir şey var, haklısınız var ama bu özel hayat eşinizin size en ihtiyaç olduğu dönemde alevleniyorsa eleştiri bombardımanına tutulursunuz. Benim eleştirim de zaten hiç bir şey  yok. Eğer ahreti inanıyorsak, rahmetli zaten hakkını helal etmemiş, toplum Ali beyi eleştirse ne olur eleştirmese ne olur. Mekanın cennet olsun Selma hanım, bu dünyanın öbür tarafıda var, rahat uyu.      

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..