Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yakışmadın Sen Bana

Yakışmadın Sen Bana
 

Yaşadıklarımızdan ziyade yaşattıklarında kaybolduğum aşka bakıyorum ve bugün bir adım uzağıma yanına bakıyorum, yakıştırdığına.

Güzeldim ben güzel baktığım için de yakışıklıydın. Güvenliydim güvenli bildim. Gururluydum, gurur duydugum için gururluydun. Saygındım seni de bu yüzden saydım. Dişi versiyonumsun derdin, bende öyle sandım ben gibi. Yücelttikçe, yükseldin. Sevdikçe, küçümsedin. Ya sonra gittikçe gittin. İyi ki gittin gittikçe kör olan gözlerimi açtın. Uzaktan görmemi sağladın seni. Şimdi anlıyorum sen asla benim erkek versiyorum olamazdın. Benim senin dişi versiyonun olmadığım gibi. Gittiklerine bakıyorum. Gizli, saklı, yalan, dolan ihanet ne varsa; bildiğim, gördüğüm, yaşadığım. Onların hiç bir gerçeği bilmeyeceği, görmeyeceği...

Evet haklıydın yanımda olmamakla; Çünkü sen bana yakışmadın.

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..