Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Yalan!

Yalan!
 

Soruyor ahali: Yalan söylemek günah mı?
Cevap veriyor Hoca: Tabii ki günahtır. Büyük haramdır.  

***  

Soruyor Baba: Oğlum bu saate kadar nerdeydin?
Cevap veriyor oğul: Baba biz arkadaşlar ile sahile indik. Kola falan içtik.  

***  

Soruyor Muhtar: Ey ahali, benim şu ana kadar bir yanlışımı gördünüz mü?
Ahali cevap veriyor: Olur mu muhtarım, ne yanlışı… Hâşâ…  

***  

Komşu soruyor: Huhu komşu… Akşam çaya niye gelmedin?
Cevap veriyor diğer komşu: Ocakta yemeğim vardı. Birazda temizlik yaptım. Fırsat bulamadım. Bi dahakine inşallah.  

***  

Müşteri soruyor: 20 lira olmaz mı?
Cevap veriyor esnaf: Vallaha gelişi zaten bize 15 lira… Olmaz abla…  

***  

Alacaklı soruyor: Abi ne yaptın? Pazartesi demiştin aha bugün Cuma, ne zaman getireceksin?
Verecekli cevap veriyor: Hiç sorma ya, Pazar günü kaza yaptım. Araba pert oldu. Bi sürü masraf çıktı. Haftaya söz.  

***  

Telefondaki adam: Ya nerdesin? Sabahtan beri seni bekliyoruz.
Facebook başındaki adam: Çok yorgunum, uzanmışım. Sabaha zor kalkarım.  

***  

Öğretmen: Nerdeydin?
Öğrenci: Hocam annem babamla kavga etti. Biz akşam dedemgildeydik. Moralim çok bozuk.  

***  

Sakallı: Evladım, hadi gel beraber kılalım ikindiyi…
Top sakallı: Dayımın oğlu gelecek. Evi bilmiyor. Caminin yanında bekliyorum, dedim.  

***
Gerçekten yalan büyük günah mı?  

Mahir Temur  

 

 

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..