Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yalan

Yalan
 

Blogdan bir arkadaşımla “Aşkın hangi halini sever gönlün” adlı yazım hakkında konuşuyoruz. takılmış kıskançlıklarla. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=52873

- Yok otobüste seni arayacakmış da. Yok yanında kim var diye soracakmış da. Yok taksinin arkasından koşacakmış da.

Bunlar yaşanıyor toplumumuzda hem de İstanbul gibi bir şehirde. Adam böyle seviyor.

Duyuyorum, görüyorum.

- Yalan, dedi her zaman ki kendine has üslubuyla. Argo aşklar bunlar, biz enteliz.
- Yaşayanlar üniversite mezunu insanlar, hasbelkader de olsa tahsil görmüşler, dedim.

Sonra düşündüm entel aşkları. Nasıl olur pek bilmem. Bir şarkı sözü geldi aklıma.
“Seni kendime sakladım. Hepsini ben hesapladım”
Sevenler kendilerine göre hesaplıyor aşklarını, kendilerine göre şekillendiriyor. Karışmak yakışık almaz.

Aşkın halleri de saymakla bitmez.

Bir de şöyle yüksek kesimlere çevirdim gözlerimi. Aşk kelimeleri altına sığınan kişiler nasıl yaşıyordu aşklarını. Aynı anda birden fazla kişiyle çıkanlar ve sonra yaptıkları her neyse aşk kelimeleriyle süsleyen çapkınlar. Aşk kelimesinin karşılığı cinselliktir diyenler. Değer yargılarını yitirenler.

Yukarıya doğru çevirdim başımı ama buradan çok küçük görüyorum onları. Ödünç yaşıyorlar aşklarını, ödünç girip çıkıyorlar hayatlara. Konuşuyorlar kendi aralarında.

Hissediyorum.

“Taktik bunlar öğren oğlum” diyor biri diğerine. Kahkaha sesleri geliyor ardından.

Yine bir şarkı sözü geliyor aklıma.

“ Yalan dostum aşk diye bir şey yok

Aşk dediğin üç günlük eğlence, bilemedin beş gün sürsün….”

Velhasıl herkes farklı yaşıyor aşkını.

Yalansız aşklarınız olsun…

Foto: Milliyet

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..