Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Yalnız: Kendi kendim

Yalnız: Kendi kendim
 

Kendime hep sormuşumdur, sen nasıl yaşadın ilk evveli

Sanki  kimseler yokmuş, etraf boş, bir benmişim, önceleri. 

……

Diyorum ki ben sarmalı, sarmadı hiçbir zaman benliğimi

Ben derken bizleri kastettiğim bütün yaşantımdan belli.

 

Ben kendi kendimle bunca yıl olmuşum hep senli benli

Ben kendimden geçsem bile kendim hiç bırakmaz beni.

…….

Ben kendimi bunca yıldan beri tanıdım ve bildim bileli

Kendi kendime yaptığım bunca eziyet, ruhumda kaldı izi.                    

……..

Ne demişti tüm şiirlerinde canımın canı YUNUS EMRE dervişi

Âlemde bir ben varım deme. “Bir ben var bende benden içeri.”

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..