Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yalnız Bırakmayın

Yalnız Bırakmayın
 

Salih Arıkan


Sağ olsun Bekir Aktaş arkadaşım engellilerle ilgili radyo program kayıtlarını buldu. Onları dinliyorum.

Şöyle şikâyetleri var ailelerin önceden bize bir sürü misafir gelirdi. Engelli çocuğumuz olduktan sonra çevremiz boşaldı ve yalnız bırakıldık. Beyazay derneğinin tüm projelerinin amacı birlikte yaşama kültürünü artırmaktır.

Varsa yakınınızda engelli arkadaşları ziyaret edin. Çay için sohbet edin. Hayatı paylaşın. Yardım isteyip istemediklerini sorun. Özellikle yatalak yâda ağır zihinsel engelli çocuğu olanlara ayrı destekler sunmak gerekir. Bir günlüğüne bir iki saatliğine de olsa annelerden bakım nöbetini devralın.

Benim de şöyle bir isteğim var. Evinden çıkamayan engelliler varsa dilerlerse ziyaret edebilirim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..