Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '18

 
Kategori
Felsefe
 

Yalnızlık Üzmesin Kimseyi

Yalnızlık Üzmesin Kimseyi
 

Gök yüzünde yalnız gezen yıldız:)


Gördüğüm kadarıyla
En çok yalnızlık korkutuyor insanları
Oysa yalnızlık korkutan değil sevendir

Düşünsenize
En olmadık zamanda yanınızda bitiverir

Yalnızlık
Yalnızlık
Yalnızlık
Ah yalnızlık
Benim sevgili dostum yalnızlık

Bir şiirimi armağan ediyorum
Siz yalnızlık korkusu yaşayanlara

 

MERHABA YALNIZLIĞIM
Merhaba
Merhaba
Merhaba yalnızlığım
Merhaba
Bak işte ben geldim
Selamlar
Selamlar
Selamlar
En kalbi duygularımla
Kim demiş yalnızlık kötü diye
Bence hiç de öyle değil
Hiç hem de hiç değil
İşte
Sen ve ben birlikteyiz her gece
Neresi yalnızlık bunun şimdi
Dostuz biz ölesiye
Hatta ölümden de öte
Gel haydi gel
Kaldıralım kadehleri
İçelim şöyle beraberce
Kadehlerimizde altın rengi yalnızlık
Haydi şerefe
Haydi şerefe
Haydi şerefe

(Halil Güven-Şiirlerim- Söke)

Yalnızlığı dert bilenler
Siz de yaklaşın böyle yalnızlığa
Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..