Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '21

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Yanında olmak

Yanında olmak. Değerli arkadaşlar 97’de derneğimize üye oldum. 2000’li Yıllardan beri yöneticiyim. Elbette uzun yıllar yöneticilik yaptığım için bazı arkadaşlarla sorunlarım müzakere münazara ve maalesef münakaşalarımızda olmuştur.

Buda araya bazı soğuklukların girmesini sağlamıştır. Görevde bulunduğum sürece arkadaşlarımızın haklarını çıkarlarını savunmaya çalıştım erişilebilirlik davalarında yeri geldi dayak yedim ve bizi dövdü deyip mahkemeye verdiler ve ertelenen cezam var.

Diyebilirsiniz ki bize mi sordun evet denile bilinir ancak yol açmak kamuoyu oluşturmakta bizim görevimiz.

Dernekte haklarla ilgili faaliyet olduğunda az kişinin katıldığını erzak dağıttığımızda da eli ayağı tutmayanların bile taksi tutup geldiğine şahit oldum. Sohbet ettiğim dernek başkanları da aşağı yukarı aynı şikâyetlerde bulunuyor.

Sizler yaşadığınız olaylara müdahil olmazsanız kimse sizin yerinize sorunlarınızı çözmez. Çözer ama o çözümler çoğu zaman sizin istemediği şekilde olur.

Engelsiz engelli dernekleri artıyor. Son günlerde engelli derneklerinde engelsiz yöneticiler artıyor. Evet, engelsizler faydalı olursa tabi ki yönetici olsun güne giden teyzeler duyarlılığıyla vakit geçirelim derlerse kimseye de fayda olmaz ancak ofis dernekçiliği olur. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..