Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Yanlış anlaşılmasın ayakkabı tabanı değil!

Yanlış anlaşılmasın ayakkabı tabanı değil!
 

Bakınız, seçimler biteli daha üç gün oldu, daha mazbatalarını almadan milletvekilleri saldırı oklarının hedefinde Deniz Baykal.CHP demiyorum çünkü herzaman söylediğimin arkasındayım, beni CHP bağlar kişiler değil.

Ha! diyeceksiniz ki gemiyi kayalara vurdurup batırıyorsa kaptan suçluyacağın hangisi?

Kem -küm...

İşin mizahı birtarafa çok da doğru bulmuyorum siyasi muhaliflerin bukadar aceleciliğini. Hele-hele işte Baykalı istifa ettiremezsek yeni bir oluşumu kapsayacak yeni parti tezini şahsım adına tutmuyorum.Benim gibi düşünenlerin varlığı da azımsanmayacak kadar çok...

CHP'liğim ve Atamın düşüncelerini altı okla bütünleştirdiğinin de takipçisiyim.

Bir başka partide ne işim var?

Üstüne üstlük parti içi anlaşmazlıklar sonucu oluşan partilerin bugüne kadar ne katkısı oldu milletimize? Tabana bunu yapmaya kimin hakkı var?

Açıkçası siyasilerin tabanı gözardı ettiklerini düşünüyorum.

Muhalifiz ve başarılı olamadık hadi kur parti .Türkiyede pazardan sebze almaktan kolay parti kurmak...

Eee!sonra

Chp tabanı yeni bir parti istiyor mu?

Öyle olsaydı şimdiye kadar bu amaçla kurulanlar farklı yerde olurlardı.

Hiç kimsenin gözardı etmemesi gereken olgu CHP'nin Atatürk ideolojisinden bir adım geri atmayan tabanıdır.

CHP genelmerkezi de , Genelmerkez tavrına muhalifler de, bu yolla daha önce kurulan partiler de şapkalarını önlerine alıp düşünme zamanına gelmişlerdir.

Artık CHP'nin merkez sol olarak tüm ülkeyi kucaklayan bir zeminde hareket etmesini istiyor taban.Seçimde de kucaklama işini üstlenen CHP kadroları değil tabanı oldu .

Şimdi bazı aristokratların aman!efendim CHP sol mu yani diye söze başlama moduna girer gibi olduklarını hayal edince ben de, ya siz mürekkep yalamış okumuş üstadlarsınız lakin benim falanca köydeki ninem bu söylediklerinizi takmaz bile .Onun anladığı altı ok ve Atatürk'ün kurduğu partisi CHP'dir, diye karşı atağa geçiyim hemen dedim.

Tabi hayalimde !

Dünyanın hiç bir ülkesinde genelbaşkana rahmen verdim ya da genelbaşkana muhalif olduğumdan vermedim diye bir şey duymadım .Lütfen duyan varsa benim de cahilliğimi gidersin bu konuda...

Parti ve ülke çıkarı için de zamanı gelen çekilmelidir...

Ama doğru ellere emanet etmek bu da yadsınmamalı...

Arkadaşlar! partiler ideolojileriyle siyasi hayata yön verirler.Tabanları seçimden seçime konu mankeni değildir.

Hele-hele Atatürk'ün partisi CHP'nin tabanı hiç değil.

Böyle olduğunu düşünenin vay haline!

Taban çocuk oyuncağı değil oynanacak? Taban kazan kaldırırsa?

Bir takımın taraftarı değiliz ki bizler? Bu maçı kaybettik ötekini kazanmaya bakalım...

Kaybedilen ülke çıkarı...

Ulusun menfaatleri...

Şu anki mevcut parti kadroları ve muhalifler kullanılan üslup hoş karşılanmıyor tabanda...

Artık sabır küpü doldu ...

Ülke çıkarı, millet çıkarı için

toparlanın CHP'nin siyasileri , kendimize güldürmeyelim artık.Çok konuşmak yerine az konuşup çok iş yapma vaktidir bu vakit.

YIKIN HEYKELLERİMİ
'Ey milletim, Ben, Mustafa Kemal'im...
Çağın gerisinde kaldıysa düşüncelerim,
Hâlâ en hakiki mürşit, değilse ilim,
Kurusun damağım, dilim.
Özür dilerim...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Özgürlük hâlâ, En yüce değer Değilse eğer...
Prangalı kalsın diyorsanız, köleler...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Yoksa, çağdaş medeniyetin bir anlamı,
Ortaçağa taşımak istiyorsanız zamanı,
Baş tacı edebiliyorsanız Sanatın içine tüküren adamı... Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Yetmediyse acısı, şiddetin, savaşın.
Anlamı kalmadıysa Yurtta sulh, dünyada barışın.
Eğer varsa ödülü, silahlanmayla yarışın.
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Özlediyseniz fesi, peçeyi.
Aydınlığa yeğliyorsanız, kara geceyi.
Hâlâ medet umuyorsanız Şıhtan, şeyhten, dervişten.
Şifa buluyorsanız, Muskadan, üfürükçüden...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Eşit olmasın diyorsanız, kadınla erkek...
Kara çarşafa girsin diyorsanız,
Yobazın gazabından ürkerek...
Diyorsanız ki, okumasın Kadınımız, kızımız;
Budur bizim alın yazımız...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...
Fazla geldiyse size, Hürriyet, Cumhuriyet...
Özlemini çekiyorsanız, Saltanatın, sultanın...
Hâlâ önemini anlayamadıysanız, Millet olmanın...
Kul olun, ümmet kalın,
Fetvasını bekleyin,
Şeyhülislamın...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
RAHAT BIRAKIN BENİ!...

CHP'li olmak onurdur...
Kimsenin bu onuru kimsenin elinden almaya hakkı yoktur...
Saygılarımla
Nefise canaran

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..