Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yapıştı Bastonuma

Yapıştı Bastonuma. Uzun zamandır yazı yazmıyorum. Aynı şeyleri tekrar yazmak hem benim için hem de okuyan için sıkıcı oluyor. Bu arada bazı olaylarda oluyor. Kutucular iş merkezinin girişi kaldırım yine bazen araba koyuyorlar bende çektiriyorum. Geçenlerde o iş merkezi dışındakilerinde oraya araba koyduklarını fark ettim.

 

Vitamin pizza şimdide zaman zaman ortaya bisiklet koyuyor. Şimdilik sesimi çıkarmıyorum ama bir gün resimleyip raporlayabildiğimde gerekli yerlere bildirilecek. Çünkü şimdi şikâyet etsem görevli geldiğinde kaldıracakları için Bir şeye yaramayacak. Yine yollarda masalar motorlar her türlü işgaliye.

 

Şu ara Basmanede Elektrik şirketi çalışıyor her yer delik deşik. İlk çağ tarihi ve uygarlıklarını andıran görüntüler.

 

Dansöz sarı çizgi bizim iş yerinin bulunduğu caddenin başında sarı çizgi taşı çıkmış bir tarafına basınca diğer tarafı kalkıyor bende üzerinden geçerken bir sağa bir sola basıp içler acısı halimize gülüp geçiyorum. Neyse bağımsız harekette duvar takibi var. Ben iş yerine yaklaşınca duvarı takip ediyorum ki kapıyı bulabileyim. Bir arkadaş yapıştı bastonuma. Sarı çizgi bu tarafta diyor bende hiç bir şey demeyecektim arkadaşımız o buraya girecek deyince adam ha dedi ben yardım etmek istemiştim. O zaman yardım istemeden yapılmaz izin almadan dokunulmaz deyince adam ben yardım etmek istedim denize attım demez mi galiba en güzeli susmak.

 

Ama engellilerle doğru iletişim meselesi başta İletişim Fakülteleri Valilikler Belediyeler ve Tüm Medya bu konuda çalışmalı Kısa Film Broşür Konferans Birlikte Yaşama Kültürünü arttırıcı etkinlikler yahu şu Sosyal sorumluluk projeleri yapan Üniversiteler Hocalar ve Öğrencileri nerelerde ben göremiyorum da
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..