Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yapma!

Yapma!
 

 

 

Yapma!

Hiç değilse bu defa dokunma  bana,

kandırma beni, baştan çıkarma!

Görmüyor musun?

Nicedir peşine düşmüyorum güneşin,

çiğ düşmüş erken sabahlarında…

Nicedir kucaklamıyorum rüzgârları,

mavimsi, loş akşamlarında...

Haberin olsun bahar;  ıslanmıyorum artık buğulu yağmurlarında!

Hem bana ne bademlerin meyveye dönüp, limonların çiçek açmışsa?

Üstelik hiç umurumda değil kırmızı gelinciklerin, sarı  papatyaların, pembe sardunyaların…

Farkında değil misin?

İlk defa mimozalarını koklamıyorum, burnumda sarı tüyler, âşık-alık gezmiyorum.

Haaa…

Söyle o utanmaz kumrularına da; penceremde aşna fişneye durmasınlar yıldızı sönmemiş şafaklarda...

Yapma bahar!

Bu defa döküp saçma duygusallığımı, beni dağıtma…

Çok canımı yakıyor unutmak ama unutmaya çalışıyorum yolunca yordamınca…

Uğraşma bahar ne olur,  beni vazgeçmişliğimden yıldırma...

Hazır böylesine kesilmişken aşktan; gel sen bu işe karışma!!!

                                      

 

 

                                              ***

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..